řemeslo

Mortik
Příspěvky: 46
Registrován: 26 kvě 2019, 11:41
Bydliště: Krkonoše

Re: řemeslo

Příspěvek od Mortik » 16 čer 2019, 10:49

Adminek píše:
10 čer 2019, 09:23
Mortik píše:
06 čer 2019, 17:08
Taaak jdu se ptát ale omlouvam se předem.

Craft krejčího je nakej dokurvenej, proč tam jsou věci s vlastnostma který jsou absolutně nevyužitelný k hře na K1, vlastnosti typu +2 umění +2 zastrašování +2 přesvědčování a tak. Smrdí mi z toho Neusovina a nejen mě, proč by neměl bejt v modulu kterej je sice novější, starši craft kterej byl dobrej? To samý začí ná bejt i u zlatníka, některý věci maj vlastnosti který jsou na nic. Proč se na modulu kterej je fajn hráči ho maj rádi a proto tam hrajou, renovuje se, ale na druhou stranu se to podělá s craftem krejčího a zlatníka. To pak ty lidi akorát naštve že věnujou čas něčemu co je baví ale znechutí je takováhle věc a ve výsledku se zjisti že to bylo k prdu. Tak se ptám bude se ten craft někam dál vyvíjet upravovat? nebo se bude dávat starší verze? :-)
Remeslo je takove, jake ho udelali tvurci Kandosky. Pokud se udela navrh na upravu(tim myslim vsech vyrobku v remesle, ne pouze jednoho ci dvou), tak neni problem to implementovat.
Nemyslel jsem změnit jen par věcí v craftu krejčího, ted postupně jak se výrabějí věci z ruznejch barev, tak je to fakt katastrofa to jsou věci fakt uplně k ničemu, jsou vlastně k hraní na K1 sotva použitelný, tak jestli by se s tim něco dalo udělat třeba opravdu naiplementovat třeba i starší verzi craftu krejčího, prostě celej.
Mortik
Příspěvky: 46
Registrován: 26 kvě 2019, 11:41
Bydliště: Krkonoše

Re: řemeslo

Příspěvek od Mortik » 16 čer 2019, 11:07

Mortik píše:
12 čer 2019, 06:44
Objevena chybička u názvu kamínku Jade ve zlatym dole, při těžbě to píše že se podařilo vykopat surový safir a ne jade, ale jinak jde obrousit jako jade a šperky jdou z něj normalně vyrábět. Takže zřejmě chyba v názvu a asi zkontrolovat safír jestli to není přehozený v názvech. Díky :-)
Tak oprava při těžbě to píše že jen vykopanej jade ale v inventáři se objeví kamínek pod názvem nefrit, ale brousit jde jako jade a vyrobyt šperky z jade z toho jdou tak je asi chybka v nazvu kaminku :-)
Mortik
Příspěvky: 46
Registrován: 26 kvě 2019, 11:41
Bydliště: Krkonoše

Re: řemeslo

Příspěvek od Mortik » 16 čer 2019, 11:33

Tak prosimtě Eruu, tak ten potřebnej attribut na jednotlývý řemesla nějak zatím vypni protože nam nejde dělat řemeslo nejde nic vyrábět ani kouzlem nebo výbavou když se ten danej attribut zvedne na potřebnou hodnotu tak to nefunguje, to by si hrači museli udělat nový posatvy a jet vše od začátku a to vůbec nechtěj, takže jestli by s tim šlo něco udělat prosím. :-)
Uživatelský avatar
Adminek
Site Admin
Příspěvky: 72
Registrován: 23 kvě 2019, 21:02

Re: řemeslo

Příspěvek od Adminek » 16 čer 2019, 11:54

Mortik píše:
16 čer 2019, 11:33
Tak prosimtě Eruu, tak ten potřebnej attribut na jednotlývý řemesla nějak zatím vypni protože nam nejde dělat řemeslo nejde nic vyrábět ani kouzlem nebo výbavou když se ten danej attribut zvedne na potřebnou hodnotu tak to nefunguje, to by si hrači museli udělat nový posatvy a jet vše od začátku a to vůbec nechtěj, takže jestli by s tim šlo něco udělat prosím. :-)
To se tyka pokud se chces naucit remeslo. Mimo to tam ten pozadavek byl vzdy, jen u nekterych se to zvetsilo.
:idea: Veteran Kandelabrie od roku 2008
Mortik
Příspěvky: 46
Registrován: 26 kvě 2019, 11:41
Bydliště: Krkonoše

Re: řemeslo

Příspěvek od Mortik » 16 čer 2019, 13:22

Ale ono totiž když to máš naučený a nemáš pořadovanej attribut tak to stejně nejde vyrábět, klidně logni do hry a z odskoušej to s nima, at si lognou postavy se kterejma dělaj craft. Ale se současnejma postavama prostě v zakladu ten attribut nemaj i když si ho zvednou kouzlem nebo výbavou, tak jim nejde vyrábět nebužou použít výrobní prostředky, ponky a tak. Prosimtě raději to zruš ten požadavek na attribut, už mi psali že se na to pak mužou vysrat, čas kterej tomu věnovali je v čudu a nebudou to hrát. Tak mi pak řekni jestli se ti jedná o to mít modul aby na tom nikdo nehrál a nebo modul udělanej pro hráče s vonějším přístupem a bude se na něm hrát :-)
Taliesin
Příspěvky: 9
Registrován: 26 kvě 2019, 08:12

Re: řemeslo

Příspěvek od Taliesin » 16 čer 2019, 15:19

sel jsem zkusit tezit magnetit a neni Antimona aby se dal najit klic od hradu slo by s tim neco udelat?
Uživatelský avatar
Adminek
Site Admin
Příspěvky: 72
Registrován: 23 kvě 2019, 21:02

Re: řemeslo

Příspěvek od Adminek » 16 čer 2019, 15:45

Taliesin píše:
16 čer 2019, 15:19
sel jsem zkusit tezit magnetit a neni Antimona aby se dal najit klic od hradu slo by s tim neco udelat?
Opravim
:idea: Veteran Kandelabrie od roku 2008
Naj
Příspěvky: 15
Registrován: 30 kvě 2019, 18:50

Re: řemeslo

Příspěvek od Naj » 18 čer 2019, 05:48

V kraftu zlatníka sem narazil na stejné předměty. Zlatý prsten s výjimečným tyrkysem je stejný jako vyjímečný zlaty prsten s ideálním tyrkysem.
Naj
Příspěvky: 15
Registrován: 30 kvě 2019, 18:50

Re: řemeslo

Příspěvek od Naj » 18 čer 2019, 06:35

Ono se zase něco dělalo s kraftem kováře že mi nejde kovat ani tavit? Kovadlina mi hlasi že nemam dostatečné znalosti a pec že objekt je zamčen.
Uživatelský avatar
Adminek
Site Admin
Příspěvky: 72
Registrován: 23 kvě 2019, 21:02

Re: řemeslo

Příspěvek od Adminek » 19 čer 2019, 12:43

Naj píše:
18 čer 2019, 06:35
Ono se zase něco dělalo s kraftem kováře že mi nejde kovat ani tavit? Kovadlina mi hlasi že nemam dostatečné znalosti a pec že objekt je zamčen.
Najeke info? Jmeno postavy, hodnota sily?
:idea: Veteran Kandelabrie od roku 2008
Odpovědět