řemeslo

Mortik
Posts: 61
Joined: 26 May 2019, 11:41
Location: Krkonoše

Re: řemeslo

Post by Mortik » 16 Jun 2019, 10:49

Adminek wrote:
10 Jun 2019, 09:23
Mortik wrote:
06 Jun 2019, 17:08
Taaak jdu se ptát ale omlouvam se předem.

Craft krejčího je nakej dokurvenej, proč tam jsou věci s vlastnostma který jsou absolutně nevyužitelný k hře na K1, vlastnosti typu +2 umění +2 zastrašování +2 přesvědčování a tak. Smrdí mi z toho Neusovina a nejen mě, proč by neměl bejt v modulu kterej je sice novější, starši craft kterej byl dobrej? To samý začí ná bejt i u zlatníka, některý věci maj vlastnosti který jsou na nic. Proč se na modulu kterej je fajn hráči ho maj rádi a proto tam hrajou, renovuje se, ale na druhou stranu se to podělá s craftem krejčího a zlatníka. To pak ty lidi akorát naštve že věnujou čas něčemu co je baví ale znechutí je takováhle věc a ve výsledku se zjisti že to bylo k prdu. Tak se ptám bude se ten craft někam dál vyvíjet upravovat? nebo se bude dávat starší verze? :-)
Remeslo je takove, jake ho udelali tvurci Kandosky. Pokud se udela navrh na upravu(tim myslim vsech vyrobku v remesle, ne pouze jednoho ci dvou), tak neni problem to implementovat.
Nemyslel jsem změnit jen par věcí v craftu krejčího, ted postupně jak se výrabějí věci z ruznejch barev, tak je to fakt katastrofa to jsou věci fakt uplně k ničemu, jsou vlastně k hraní na K1 sotva použitelný, tak jestli by se s tim něco dalo udělat třeba opravdu naiplementovat třeba i starší verzi craftu krejčího, prostě celej.
Mortik
Posts: 61
Joined: 26 May 2019, 11:41
Location: Krkonoše

Re: řemeslo

Post by Mortik » 16 Jun 2019, 11:07

Mortik wrote:
12 Jun 2019, 06:44
Objevena chybička u názvu kamínku Jade ve zlatym dole, při těžbě to píše že se podařilo vykopat surový safir a ne jade, ale jinak jde obrousit jako jade a šperky jdou z něj normalně vyrábět. Takže zřejmě chyba v názvu a asi zkontrolovat safír jestli to není přehozený v názvech. Díky :-)
Tak oprava při těžbě to píše že jen vykopanej jade ale v inventáři se objeví kamínek pod názvem nefrit, ale brousit jde jako jade a vyrobyt šperky z jade z toho jdou tak je asi chybka v nazvu kaminku :-)
Mortik
Posts: 61
Joined: 26 May 2019, 11:41
Location: Krkonoše

Re: řemeslo

Post by Mortik » 16 Jun 2019, 11:33

Tak prosimtě Eruu, tak ten potřebnej attribut na jednotlývý řemesla nějak zatím vypni protože nam nejde dělat řemeslo nejde nic vyrábět ani kouzlem nebo výbavou když se ten danej attribut zvedne na potřebnou hodnotu tak to nefunguje, to by si hrači museli udělat nový posatvy a jet vše od začátku a to vůbec nechtěj, takže jestli by s tim šlo něco udělat prosím. :-)
User avatar
Adminek
Site Admin
Posts: 86
Joined: 23 May 2019, 21:02
Contact:

Re: řemeslo

Post by Adminek » 16 Jun 2019, 11:54

Mortik wrote:
16 Jun 2019, 11:33
Tak prosimtě Eruu, tak ten potřebnej attribut na jednotlývý řemesla nějak zatím vypni protože nam nejde dělat řemeslo nejde nic vyrábět ani kouzlem nebo výbavou když se ten danej attribut zvedne na potřebnou hodnotu tak to nefunguje, to by si hrači museli udělat nový posatvy a jet vše od začátku a to vůbec nechtěj, takže jestli by s tim šlo něco udělat prosím. :-)
To se tyka pokud se chces naucit remeslo. Mimo to tam ten pozadavek byl vzdy, jen u nekterych se to zvetsilo.
:idea: Veteran Kandelabrie od roku 2005
Mortik
Posts: 61
Joined: 26 May 2019, 11:41
Location: Krkonoše

Re: řemeslo

Post by Mortik » 16 Jun 2019, 13:22

Ale ono totiž když to máš naučený a nemáš pořadovanej attribut tak to stejně nejde vyrábět, klidně logni do hry a z odskoušej to s nima, at si lognou postavy se kterejma dělaj craft. Ale se současnejma postavama prostě v zakladu ten attribut nemaj i když si ho zvednou kouzlem nebo výbavou, tak jim nejde vyrábět nebužou použít výrobní prostředky, ponky a tak. Prosimtě raději to zruš ten požadavek na attribut, už mi psali že se na to pak mužou vysrat, čas kterej tomu věnovali je v čudu a nebudou to hrát. Tak mi pak řekni jestli se ti jedná o to mít modul aby na tom nikdo nehrál a nebo modul udělanej pro hráče s vonějším přístupem a bude se na něm hrát :-)
Taliesin
Posts: 9
Joined: 26 May 2019, 08:12

Re: řemeslo

Post by Taliesin » 16 Jun 2019, 15:19

sel jsem zkusit tezit magnetit a neni Antimona aby se dal najit klic od hradu slo by s tim neco udelat?
User avatar
Adminek
Site Admin
Posts: 86
Joined: 23 May 2019, 21:02
Contact:

Re: řemeslo

Post by Adminek » 16 Jun 2019, 15:45

Taliesin wrote:
16 Jun 2019, 15:19
sel jsem zkusit tezit magnetit a neni Antimona aby se dal najit klic od hradu slo by s tim neco udelat?
Opravim
:idea: Veteran Kandelabrie od roku 2005
Naj
Posts: 15
Joined: 30 May 2019, 18:50

Re: řemeslo

Post by Naj » 18 Jun 2019, 05:48

V kraftu zlatníka sem narazil na stejné předměty. Zlatý prsten s výjimečným tyrkysem je stejný jako vyjímečný zlaty prsten s ideálním tyrkysem.
Naj
Posts: 15
Joined: 30 May 2019, 18:50

Re: řemeslo

Post by Naj » 18 Jun 2019, 06:35

Ono se zase něco dělalo s kraftem kováře že mi nejde kovat ani tavit? Kovadlina mi hlasi že nemam dostatečné znalosti a pec že objekt je zamčen.
User avatar
Adminek
Site Admin
Posts: 86
Joined: 23 May 2019, 21:02
Contact:

Re: řemeslo

Post by Adminek » 19 Jun 2019, 12:43

Naj wrote:
18 Jun 2019, 06:35
Ono se zase něco dělalo s kraftem kováře že mi nejde kovat ani tavit? Kovadlina mi hlasi že nemam dostatečné znalosti a pec že objekt je zamčen.
Najeke info? Jmeno postavy, hodnota sily?
:idea: Veteran Kandelabrie od roku 2005
Post Reply