řemeslo

Mortik
Příspěvky: 32
Registrován: 26 kvě 2019, 11:41

řemeslo

Příspěvek od Mortik » 30 kvě 2019, 06:14

Zřejmě je to tou novou verzí, ale přišel jsem u 2 postav o body v craftu a ani ho nemam naučenej takže veškerej čas zbytečnej a prachy taky vyhozený takže bych rád kdyby došlo k nápravě, takhle se fakt nedá něco vytvářet. A myslim že to bude u všech hráčů i jejich postav stejný.
Mortik
Příspěvky: 32
Registrován: 26 kvě 2019, 11:41

Re: řemeslo

Příspěvek od Mortik » 30 kvě 2019, 06:22

Skladník v přístavu nekomunikuje tak není možno u něj uložit věci a v obchodu koželuha není možné nakoupit kyselinu, bude se to ještě doupravovat? :-)
Uživatelský avatar
Adminek
Site Admin
Příspěvky: 41
Registrován: 23 kvě 2019, 21:02

Re: řemeslo

Příspěvek od Adminek » 30 kvě 2019, 07:16

Mortik píše:
30 kvě 2019, 06:14
Zřejmě je to tou novou verzí, ale přišel jsem u 2 postav o body v craftu a ani ho nemam naučenej takže veškerej čas zbytečnej a prachy taky vyhozený takže bych rád kdyby došlo k nápravě, takhle se fakt nedá něco vytvářet. A myslim že to bude u všech hráčů i jejich postav stejný.
Melo by byt opraveno.
Uživatelský avatar
Adminek
Site Admin
Příspěvky: 41
Registrován: 23 kvě 2019, 21:02

Re: řemeslo

Příspěvek od Adminek » 30 kvě 2019, 07:18

Mortik píše:
30 kvě 2019, 06:22
Skladník v přístavu nekomunikuje tak není možno u něj uložit věci a v obchodu koželuha není možné nakoupit kyselinu, bude se to ještě doupravovat? :-)
Kyselina pridana, projevi se po restartu.
Mortik
Příspěvky: 32
Registrován: 26 kvě 2019, 11:41

Re: řemeslo

Příspěvek od Mortik » 31 kvě 2019, 21:23

Tak jsem vyrobil s alchymistou lekarny a lekarny neléčí nefungujou jen to napíše že používá zvláštní schopnosti předmětu, nic se nestane a lékárna zmizí. Nalezené a lekarny ze sarkofagu v krypte fungujou normalně jen vyrobené ne, prosím je možnost opravy? škoda 130 lékáren :-)
Mortik
Příspěvky: 32
Registrován: 26 kvě 2019, 11:41

Re: řemeslo

Příspěvek od Mortik » 01 čer 2019, 08:57

Prosím bylo by možný zprovoznit lovnou zvěř na kuže? Takhle si nemužem skoro nic vyrobit, at jsou to výrobky krejčího nebo helmy štíty a zbroje a zbraně je potřeba na to spoustu kůží. Děkuji.
Nebo jestli to jde nějak udělat aby nebyly potřeba kůže na helmy a zbraně a štíty?
Uživatelský avatar
Adminek
Site Admin
Příspěvky: 41
Registrován: 23 kvě 2019, 21:02

Re: řemeslo

Příspěvek od Adminek » 01 čer 2019, 13:44

Kuze mam jiz na seznamu. Lekarny opravim. Pravdepodobne v nedeli ci pondeli. Na chate nemam PC.
Mortik
Příspěvky: 32
Registrován: 26 kvě 2019, 11:41

Re: řemeslo

Příspěvek od Mortik » 06 čer 2019, 17:08

Taaak jdu se ptát ale omlouvam se předem.

Craft krejčího je nakej dokurvenej, proč tam jsou věci s vlastnostma který jsou absolutně nevyužitelný k hře na K1, vlastnosti typu +2 umění +2 zastrašování +2 přesvědčování a tak. Smrdí mi z toho Neusovina a nejen mě, proč by neměl bejt v modulu kterej je sice novější, starši craft kterej byl dobrej? To samý začí ná bejt i u zlatníka, některý věci maj vlastnosti který jsou na nic. Proč se na modulu kterej je fajn hráči ho maj rádi a proto tam hrajou, renovuje se, ale na druhou stranu se to podělá s craftem krejčího a zlatníka. To pak ty lidi akorát naštve že věnujou čas něčemu co je baví ale znechutí je takováhle věc a ve výsledku se zjisti že to bylo k prdu. Tak se ptám bude se ten craft někam dál vyvíjet upravovat? nebo se bude dávat starší verze? :-)
Mortik
Příspěvky: 32
Registrován: 26 kvě 2019, 11:41

Re: řemeslo

Příspěvek od Mortik » 08 čer 2019, 22:49

Prosbička, šlo by opravit kytku Blín v kryptě, je to na šedou barvu a jde z toho získat pouze 1 květ místo standartního množství. :-) Díky
A Mohli by se Jezevci, jeleni a medvědi + zvěř na černou kuži puma , černej medvěd, objevovat po více kusech než po 2? třeba aspoň po 5ti?
Uživatelský avatar
Adminek
Site Admin
Příspěvky: 41
Registrován: 23 kvě 2019, 21:02

Re: řemeslo

Příspěvek od Adminek » 10 čer 2019, 09:23

Mortik píše:
06 čer 2019, 17:08
Taaak jdu se ptát ale omlouvam se předem.

Craft krejčího je nakej dokurvenej, proč tam jsou věci s vlastnostma který jsou absolutně nevyužitelný k hře na K1, vlastnosti typu +2 umění +2 zastrašování +2 přesvědčování a tak. Smrdí mi z toho Neusovina a nejen mě, proč by neměl bejt v modulu kterej je sice novější, starši craft kterej byl dobrej? To samý začí ná bejt i u zlatníka, některý věci maj vlastnosti který jsou na nic. Proč se na modulu kterej je fajn hráči ho maj rádi a proto tam hrajou, renovuje se, ale na druhou stranu se to podělá s craftem krejčího a zlatníka. To pak ty lidi akorát naštve že věnujou čas něčemu co je baví ale znechutí je takováhle věc a ve výsledku se zjisti že to bylo k prdu. Tak se ptám bude se ten craft někam dál vyvíjet upravovat? nebo se bude dávat starší verze? :-)
Remeslo je takove, jake ho udelali tvurci Kandosky. Pokud se udela navrh na upravu(tim myslim vsech vyrobku v remesle, ne pouze jednoho ci dvou), tak neni problem to implementovat.
Odpovědět